Geen categorie

Spookhotel

Alweer twee weken voorbij, wat vliegt de tijd…

Inmiddels overnachtingen gehad in Bologna en Florence (in de eerste week) met helaas weinig vrije tijd. De tweede week was veel beter: slapen in Alesund, Nice, Bristol en Torp.

In Alesund ben ik met de co-piloot een flinke wandeling gaan maken in de omgeving van ons hotel. Práchtig was het!

20160505_004044

Het was heerlijk zonnig weer, terwijl de besneeuwde bergtoppen in de verte zichtbaar waren.

Dat was anders in Nice, waarvan ik verbaasd was dat het zo gezellig en pittoresk was. De eerste keer dat ik daar was, heb ik dit deel ervan niet gezien:

 

20160505_154028

Én een heerlijk strand (panorama-foto):

 

20160505_125637

Torp was ook mooi:

20160509_141642

Maar wel van een heel ander kaliber. Waar we er in Alesund geen last van hadden, was het anders voor Torp: in heel Noorwegen staakt het hotelpersoneel. Dat betekende voor ons dat het volledige hotel alleen voor onze crew geopend was. Er sliepen dus maar vier mensen!

En het gaat echt om een groot hotel, alle gebouwen op de foto maken er deel van uit:

20160507_120224.jpg

Dus een heus spookhotel, geen mens te bekennen.

Standaard

4 gedachtes over “Spookhotel

  1. Anoniem zegt:

    Lieve Marc, wat een fantastische baan! Ik begin nu toch een beetje jaloers te worden! Heb je binnenkort ook vakantie? En waar ga je dan naar toe? Of blijf je dan juist in Nijmegen? Ik denk aan je…dikke zoen van Karen

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

