Geen categorie

Voor vast!

Weer een fijne werkweek en een half weekend thuis achter de rug. De werkweek was echt werken+eten+slapen, zo kan het ook zijn. Gelukkig hebben we wel even het centrum van Bristol kunnen bewonderen, al is het beduidend grijzer dan de eerder gefotografeerde bestemmingen:

image

Ik heb net het eindeproeftijdgesprek gehad met mijn manager. Nu ben ik écht officieel in dienst met een vijfjaarcontract!

Als ik op de afgelopen maanden terugkijk, realiseer ik me dat het echt een flinke uitdaging is geweest om een veilige haven te verlaten voor iets totaal onbekends, maar ik ben zó blij dat ik de stap gemaakt heb! Wat dat betreft is 2016 nu al een bijzonder enerverend jaar geweest wat persoonlijke ontwikkeling betreft.

Aankomende week twee keer in Utrecht slapen, want ik heb twee losse werkdagen en een driedaagse. De twee overnachtingen in het buitenland zijn beide in een hopelijk zonnig Italië: Bologna en Florence. Misschien ontbijtje in de zon, want er is alleen vrije tijd in de ochtend.

Ik vrees in Utrecht voor overvolle treinen vanwege Koningsnacht- en dag, ik hoop dat het meevalt…

Standaard

7 gedachtes over “Voor vast!

  1. MA3 zegt:

    Gefeliciteerd, 5 jaar en dat in deze tijd van bezuinigingen, super.
    En dan al die mooie plaatsen die je te zien krijgt, word nog jaloers op mijn oude dag.
    Florence, (Firenze) geniet van deze prachtige stad, daar krijg ik geen genoeg van.

    Groetjes en genietze van alles.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

