Welkom

Carrière-switch

Tja, daar gaat ‘ie dan… een weblog. Nooit eerder gedaan, ook nooit behoefte aan gehad.

Maar nu is het anders; ik ga een avontuur aan, waarvan ik zelf nog niet weet hoe het gaat verlopen; cabin attendant worden voor een grote luchtvaartmaatschappij. Hartstikke spannend, zo’n carrière-switch, terwijl alles zo veilig was; huisje-boompje-beestje en een vast contract in de zorgsector.
En toch voel ik al zo lang dat ik iets totaal anders moet gaan doen. Iets in toerisme, horeca, reizen, dienstverlening, servicegericht. Dan heb ik toch de perfecte combinatie te pakken?

We zullen het zien. Hier houd ik je op de hoogte van het verloop. Schiphol, here i come…

photo

** Oudere berichten staan onderaan **

Standaard

5 gedachtes over “Carrière-switch

Geef een reactie

